۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

Meteo

طبق اخبار رسیده، همانطور که پیش‌بینی می‌شد آب و هوای امسال کانادا چندان سرد نیست و کسانی که امسال رفته‌اند انتظار هوای سردتری داشتند. البته تحلیلهای هواشناسی اینطور میگن که وضعیت، خیلی هم عجیب نیست و در واقع، کانادا پاییزعادی داشته است. به هرحال، تا به حال که آب و هوا به تازه واردها این امکان را داده که خود را کم‌کم با فضای کانادا تطبیق دهند؛ هم از نظر امکان فعالیتهای اجتماعی و هم از نظر فیزیولوژیکی! امیدوارم همه‌ی دوستان و بخصوص کسانی که اخیرا به آنجا رفته‌اند موفق باشند.

پی نوشت: نظر سفر ما به کانادا

۲ نظر:

  1. امیر
    قراره توی این وبلاگ در مورد مشکلات و شرایط مهاجرین قبل و بعد از Immigration بحث کنیم .خوشحال می شم اگه سری بزنید و نظری بدید.
    http://coadm.blogfa.com

    پاسخحذف
  2. در نظر دارد در ویرایش جدید وب سایت خود به معرفی وبلاگ ها و سایت های مرتبط با کانادا بپردازد لذا با انتخاب وبلاگ/وب سایت شما به عنوان یکی از وبلاگ/وب سایتهای برتر با موضوعات کانادا درصورتیکه خود شما نیز تمایل داشته باشید نام وبلاگ/سایتتان در سایت ما و در صفحه معرفی وبلاگ ها و وب سایت های کانادایی ثبت خواهد شد.
    در صورت تمایل به این امر شما می توانید با افزودن نام سازمان حقوقی مهاجرتی امیرزاده به آدرس www.amirzadehLaw.com به لینک های خود خواسته ما را تایید نمایید. در اولین ویرایش سایت ما در 7 روز بعد آدرس سایت/ وبلاگ خود را خواهید دید.
    با تشکر از توجه شما
    روابط عمومی سازمان حقوقی مهاجرتی امیرزاده

    پاسخحذف