۱۳۸۸ آبان ۳۰, شنبه

فراموش شده‌گان

داشتم فکر میکردم که انگار کارمندان گرامی اداره مهاجرت کانادا، کسانی را که از طریق کبک اقدام کرده اند فراموش کرده اند. شاهد این مدعا آن است که اینطرف و آنطرف شنیده میشود آنها که از ابتدای سال 2009 طبق قانون جدید فدرال اقدام کرده اند مدیکال و برخی هم ویزا گرفته اند! و ما هنوز اندرخم یک کوچه ایم. سیستمشون هم انگار با ما فراموش شده گان فرق داره. مثلن یکی نوشته 60 روز بعد از اینکه In Process شده مدیکال گرفته! و جالبتر کسی است که سه ماه بعد از ارسال مدارک، ویزا گرفته! خیلی جالبه! مگه background check فرقی میکنه؟ اگر این پروسه طولانی هست برای همه باید طولانی باشه! همه هم که الان زیر دست بخش فدرالیم! بعد گفتم شاید دفتر دمشق کند شده؛ چون ظاهرا خیلی از پرونده های فدرال به ورشو رفته. این از آن جهت برام جالبه که شرایط من خیلی با قانون جدید فدرال fit بود و خیلی راحت‌تر می‌تونستم از اون طریق اقدام کنم. اما باید خوشبین بود؛ شاید اینطوری بهتر باشه. یک زبان هم یاد گرفتیم. به هرحال، امروز هم شنیدم که دوست وبلاگی خوبمان، کارنو هم به طور غیرمنتظره ای از دفتر کی‌یف مدیکال گرفته. واقعا موفقیت هر یک از دوستان خوشحال کننده است. به خصوص، به نظرم میرسه برای این دوست وبلاگی چنین خبری خیلی لازم بود. آرزو میکنم ایشان هرچه زودتر ویزاشون رو هم بگیرند و دفتر دمشق هم یک عنایتی به ما بکنه. باز، دوست گرامی وبلاگی (آقا مجید) هم در این زمینه اخبار خوشی می‌دهد. من که فکر می‌‌کنم اگر این‌طرف سال هم خبری نشد، ابتدای سال 2010 خبرهایی می‌شود.

۴ نظر:

  1. سلام دوست عزیز! خواستم بگم نیلوفر جون تو وبلاگش خبر داده که مدیکال یک نفر دیگه که فایل نامبرش ژانویه ۲۰۰۹ بوده اومده!‌ امیدوار باشیم. تو این هفته ۳ تا مدیکال داشتیم که البته درسته یکیش با قانون جدید بوده اما حای خوشحالی داره که دفتر دمشق یه تکونی خورده! امیدوار باش به زودی مدیکال هممون میاد :)

    پاسخحذف
  2. نگران نباشین، مدیکال شما تو راهه! من مطمئنم:)

    پاسخحذف
  3. سلام...منم از طریق کبک اقدام کرده ام و منتطر مدیکال...نگران نباشید..منم اینجوری نگاه میکنم به قضیه..حداقل یادگیری زبان فرانسه بود... مدیکال ما هم میاددددددد...! دیر یا زود داره اما سوخت و سوز نداره!

    پاسخحذف
  4. از دلگرمی همه دوستان متشکرم. من برای خود کانادا میگم. برای اینکه نوابغی مثل ما رو دلسرد میکنه. جدی میگم. من بعضیها رو میشناسم که با این تاخیر انگیزه شون رو از دست دادند و الان به طور جدی دارن تو ایران کار میکنند

    پاسخحذف