۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

انتظار

خب؛ شش ماه ما هم تموم شد و انتظار برای مدیکال وارد مرحله‌ی طاقت فرساتری شد. از طرفی همونطور که این 6 ماه گذشت بقیه‌اش هم می‌گذره. اما موضوع اینه که این عمر ماست و اینجوری گذروندن راستش بهم نمیچسبه. خودم حس می‌کنم با خود 1 سال پیشم خیلی فرق کردم؛ نه اون فرقی که آدم دوست داشته باشه یا طبیعی باشه. یک انرژی تو خودم حس می‌کنم که منتظرم اونطرف و تو یک فضای دیگه (با مشخصاتی که نمی‌تونم بگم) ازش استفاده کنم و می‌ترسم این انرژیه تموم بشه. نگه داشتن این انرژی خودش انرژی می‌بره. انگار یه مشعل روشنی گرفتی دستت و میخوای به یه جا برسونی و نگران باشی که نکنه تا مقصد خاموش بشه. خلاصه که با نگرانی داریم این مشعل رو حمل می‌کنیم. اما به قول اوباما: بله؛ ما میتوانیم! (Yes, We can)

۷ نظر:

  1. شما كه ماكزيمم يكي دو ماه اينور اونور مديكالتون مياد من رو بگو كه رفت تا 11 ماه ديگه ... واقعا خدا صبر جميل به من بده ...

    پاسخحذف
  2. مهدی جان
    امیدورام این انتظار هم به زودی به اتمام برسه.فکر میکنم نهایتأ تا 2 ماه دیگه مدیکال بیاد و بعد از مدیکال هم نهایتأ 2 3 ماه مهمون ایران باشی.
    همیشه موفق و با انرژی

    پاسخحذف
  3. مهدی جان ایشا... اونم میاد.
    شما شماره یه وکیل خوب در جهت مشاوره فقط داری به من بدی؟

    پاسخحذف
  4. سلام مهدی عزیز.برای دستیابی به جزییات پرونده ات اقدام کردی؟ما هم حدود 6 ماه و 23 روز از فایل نامبرمون گذشته و خبری نیست.

    پاسخحذف
  5. سلام خوبين؟مديكال ما 7 ماهه شده و هنوز خبري نيست.

    پاسخحذف
  6. هفت ماه و ۱۰ روز از فایل نامبر ما کذشت و هنوزخبری نیست :(

    پاسخحذف