۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

فرودگاه جدید!

چهارشنبه رفته بودیم فرودگاه جدید بین‌المللی! برای بدرقه‌ی پدر و مادر همسرم. چشمتون روز بد نبینه. یک چیزی شده بود در حد افتضاح. تا الان این فرودگاه رو اینقدر بی‌نظم و شلوغ و آشفته ندیده بودم. خودشون هم فکر کنم گیج شده بودند و یا براشون خیلی مهم نبود که مشکلات رو حل کنند. اولن که پارکینگش جا نداشت! و یک صف کیلومتری پشت پارکینگ درست شده بود؛ و خیلی راحت به ملت میگفتند که جا نیست. حالا بعضیها که میخواستند شبانه روزی ماشینشون رو اونجا بگذارند دیوانه شده بودند. خلاصه که ما ماشین رو یک جا که حمل با جرثقیل بود ول کردیم و رفتیم. بعد رسیدیم به آسانسور؛ چون چمدونها رو نمیشد از پله بالا برد! 4 تا آسانسور بود که دو تاش خراب بود و باز صف تشکیل شده بود! بعد هم که وارد ترمینال شدیم کلی آدم با چرخ دستی همینجوری وایساده بودند که وارد قسمت صدور کارت پرواز و ... بشن. معلوم هم نبود که کجا وایساده و از هر کس که میپرسیدی آقا! خانوم! شما تو صفین؟ جواب این بود که نمیدونیم و مثل اینکه صفه! اما چه صفی؟! از هر طرف ادامه پیدا کرده بود و ظاهرا فقط یکجا بود که مسافران رو راه میداد. به یک چنین صفی روحیه‌ی ایرانی رو هم اضافه کنید، میفهمید که چه شیر تو شیری بوده! خلاصه انقدر افتضاح شد که یک مامور نیروی انتظامی (نمیدونم آیا وظیفه‌ی اون بود؟) اومد و مردم رو راهنمایی کرد و دو سه تا راه دیگه باز کرد تا کمی نظم پیدا کرد. جدی نمی‌دونم چرا اونشب اونجوری شده بود! مگه قرار نبود این فرودگاه، مشکلات فرودگاه مهرآباد رو نداشته باشه؟ اینهمه هزینه و این وضع سرویس‌دهی؟ فقط میتونم بگم جای تاسفه.

۵ نظر:

  1. آقا مهدی این اوضاع اوضاع همیشگیه فرودگاه امامه، سال گذشته می رفتیم مسافرت، بعد از 4 ساعت معطلی و بعد از گذروندنه یه صفه دو کیلومتری موفق شدیم سوار هواپیما بشیم، فکرش رو بکن اول سفر خسته و کوفته شده بودیم که تازه اعلام کردن هواپیما بنزین نداره و می خوایم بریم پمپ بنزین میدان آزادی بنزین بزنیم، نه نه ببخشید گفتن می خوایم یه سر بریم فرودگاه مهرآباد بنزین بزنیم و از اونجا می ریم، فقط تصورش رو بکن که یه فرودگاه بین المللی بنزین نداشته باشه، خلاصه اومدیم مهرآباد و چند ساعتی هم اینجوری الاف شدیم، برگشتنی هم هیچ تاکسی وجود نداشت که باهاش از فرودگاه برگردیم خونه و اون همه آدم تو فرودگاه بلاتکلیف منتظر بودن و نمی دونستن چه کنن، خلاصه سفر رو به مسافر حروم می کنن با این اوضاع سرویس دادنشون

    پاسخحذف
  2. سلام
    خیلی عجیبه! ما تا حالا چند بار به این فرودگاه رفته ایم. تا حالا چنین وضعیتی نداشته!!! خدا رحم کنه به روزی که ما پرواز داریم!!!!

    پاسخحذف
  3. ما هم تا حالا ۲ تو راه بازگشت یکی دو ساعت واسه تاکسی تو صف بودیم:(

    پاسخحذف