۱۳۸۹ تیر ۶, یکشنبه

سایت اداره مهاجرت کانادا

امروز رفته بودم به وب سایت اداره مهاجرت کانادا که لیست مشاغل به روز شده و سایر قوانین جدید رو ببینم (که دیدم و چقدر سختگیرانه تر شده و خبر بد برای دوستان من اینه که دیگه کامپیوتر و IT جزو مشاغل مورد نیاز نیست و دیگه اینکه یک جورایی به سمت پذیرش مهاجران ماهر مطمئنتر حرکت میکنند یعنی مثلن اونها که پیشنهاد کار دارند) گفتم یک سری هم بزنم به قسمتی که میشه وضعیت پرونده رو به صورت آنلاین دید. وارد شدم و دیدم که نوشته مدیکال دریافت شده. خلاصه از اون چیزی که من فکر میکردم خیلی بهتر بود چون فرض من این بود که اطلاعات اونجا خیلی آنلاین هم نیست. اما به نظر من همین اطلاعات هم مفیده. مثلن برای همین مدیکال، اگر اینجا نوشته نشده باشه آدم نمیتونه دقیق بفهمه که به دفتر دمشق رسیده یا نه.

۲ نظر:

  1. سلام دوست عزیز .

    چند وقتی هست مطالب وبلاگت رو دنبال میکنم . خیلی خوب و مفید هستند . من اول کار برای مهاجرت هستم و تصمیم گرفتم کارهامو تو وبلاگ ینویسم . ممنون میشم وبلاگ من رو هم تو لیست سایتها بزاری :

    http://bentowhere.blogspot.com

    پاسخحذف
  2. ben عزیز،
    لطف داری. انجام شد

    پاسخحذف