۱۳۸۹ تیر ۱, سه‌شنبه

مقدمات- بلیط

در مورد بلیط به مونترال، اولین چیزی که به نظر میرسه اینه که تهیه بلیط به طور مستقیم از خود هواپیمایی گرونتر از آژانس است که منطقی به نظر میرسه چون آژانسها به احتمال زیاد، تعداد زیادی بلیط به قیمت پایین برای خودشان رزرو میکنند. من در اولین قدم رفتم سراغ وب سایتهای هواپیمایی هایی که در ایران کار میکنند مثل KLM، BMI و Lufthansa که قیمتهاشون از تو سایت خیلی بالاست. فکر کنم باید بریم سراغ همون آژانسها. نظرم اینه که حدود 15 تا 20 جولای حرکت کنیم که تا وقتی هوا خوبه و همینطور دانشگاهها شروع نشده اونجا باشیم.

۷ نظر:

  1. سلام
    من مديكالم تازه اومده... مي خوام بليط رزرو كنم با ايران اير چون مي تونم 2 تا چمدون 32 كيلويي ببرم و چمدون اضافه هم فقط 110 تومنه جريمه اش و هواپيمايي هايي ديگه 2 تا 23 كيلويي و جريمه هم 250 تومن بابت اضافي...
    اما راستش تا اونجا كه من فهميدم تا 7 سپتامبر رزرو ها پره همه...
    اگه شما در اين مورد اطلاعاتي دارين ميشه به من بگين؟ البته اگه در مورد بار هم اشتباه مي كنم بم بگين... چون تنها دليل من براي انتخاب ايران اير ميزان بار هستش...
    ممنون از لطفتون و با ارزوي موفقيت براي شما

    پاسخحذف
  2. ناشناس عزیز،
    بار برای من پارامتر مهمی نیست و به همین دلیل و دلایل دیگر! اصلا به ایران ایر فکر نمیکنم و نمیتونم کمکی کنم. درباره ایرلاین های دیگر اطلاعاتم رو اینجا خواهم نوشت

    پاسخحذف
  3. salu be salamate ke azem hasted chon bahar ham mah ayandeh azeme linkesh to peivandam hast

    پاسخحذف
  4. سلام مهدی عزیز ما امروز از ازانس ارمیترا برای اواخر سپتامبر بلیط گرفتیم با خط لوفتهانزا-ایرکانادا (نمی شه پیش بینی کرد ایا ایران ایر پروازاش لغو می شه یا نه)نفری یک میلیون و 200 هزار تومن.klm گرونتره و زمان ترانزیتش هم بیشتره.

    پاسخحذف
  5. نیلوفر عزیز، همونطور که میدونی ما تصمیم داریم زودتر بریم و از اونجا که توی جولای خیلی پروازها شلوغه باید عواقبش رو که هزینه بیشتر باشه بپذیریم. پرواز خیلی خوبی انتخاب کردی. لوفتهانزا تو جولای به هیچ وجه جا نمیده. فعلن بی ام آی رزرو کردیم به مبلغ 1 میلیون و 350 هزار!

    پاسخحذف
  6. مهدی عزیز برات خوشحال شدم !!! پس چرا هیچکس به تورنتو نمیاد !! (ایکون گریه ) تو هم که میری مونترال که ! باهات قهرم....

    پاسخحذف
  7. باران عزیز،
    ما چون از کبک اقدام کردیم باید اول بریم مونترال. من بعد از 3-4 روز میام تورنتو

    پاسخحذف