۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

امروز اول سپتامبره و ما هم مثل خیلی از دوستان امیدواریم که سپتامبر ماه خوبی برای همه ی دوستان متقاضی مهاجرت به کبک و کانادا باشه. امروز مشاورمون هم یک ایمیلی زده که احتمالن در یکی دو ماه آینده خبرهایی خواهد شد.

۷ نظر:

  1. من هم اميدوارم خبرهاي خوشي بشنويم.

    پاسخحذف
  2. سلام احوال شما؟ هم از آشناییتون خوشحالم و هم خوشحالم که بعضی از نوشته ها رو دوست داشتین لینکتون می کنم که هر وقت آپ کردین متوجه بشم.

    پاسخحذف
  3. سلام مهدی عزیز.خدا کنه همینطور باشه

    پاسخحذف
  4. سلام آقای مهدی. من لاله هستم نویسنده وبلاگ بارانی باید ... شما توی وبلاگ نیلوفر عزیز من رو با خانوم باران اشتباه گفتید. جالبه که چند تا کامنت قبل از شما خود من به طور مفصل از ایشون بابت این پرتاب انرژی منفی انتقاد کردم. میتونید برید و کامنت من رو بخونید :)
    براتون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که شما هم مثل خانوم باران تا مطمئن نیستید، موضوعی رو مطرح نکنید. به هر حال آدرس وبلاگ ایشون پایین کامنتشون بود و شما با یک کلیک میتونستید وبلاگ خانوم باران رو ببینید.

    پاسخحذف
  5. لاله خانم. من که همونجا گفتم در لحظه اول فکر کردم و در کامنت اول نامی از وبلاگ شما نبردم. در کامنت دوم هم که منظور من واضح است که همون فکر اولیه خودم رو نقد کردم وگرنه بعد از فکر اولیه ناشی از دیدن نام باران؛ کلیک کردم و خیالم راحت شد که فکر اولیه اشتباه بوده. فکر میکنم همه دوستان هم منظور من رو فهمیدند. حالا یکی بیاد درست کنه که بابا منظور من شما نبودید و ... اما از آنجا که موضوع مختومه شده ترجیح میدم خیلی وارد جزئیات نشم. لطفا یک بار دیگر کامنت رو بخونید. من از بعضی دوستان هم استعلام کردم! و همگی متوجه بودند که من چی گفتم

    پاسخحذف
  6. نه مهدی عزیز، منظورم این نیست که دیگران بدونن منظور شما من نبودم و ...، بلکه تصورم این بود که شما دچار سوء تفاهم شدید خواستم فقط سوء تفاهم رفع بشه :) که خوشبختانه شما خودتون زودتر از اینکه من خودم بگم موضوع رو متوجه شده بودید :))
    امیدوارم، این شرایط پر از استرس و انتظار رو رو به خوبی پشت سر بگذارید و به زودی خبرهای شیرینی رو توی وبلاگتون ببینیم.

    پاسخحذف