۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

مدیکال

یک توضیح مختصری از وضعیت خودمون بدم: همانطور که گفته بودم هفته پیش جناب مشاور به سوریه رفت و فرمهای مدیکال رو تحویل گرفت و به دست ما رسوند. ما هم در اولین فرصت (یکشنبه هفته پیش) رفتیم پیش یکی از پزشکان معتمد سفارت کانادا برای انجام آزمایشات پزشکی. مطب ایشون خیلی شلوغ بود و تقریبا با 2 ساعت تاخیر (از اون زمانی که وقت داده بود) وارد مطب شدیم. دلیل اصلیش هم این بود که یک خانواده 4 نفره که یک دختر کوچیک داشتند به بهانه اینکه دخترشون اذیت میکنه (و واقعا هم اذیت میکرد و سالن انتظار رو گذاشته بود روی سرش!) از ما جلو زدند و ما هم به بزرگی خومون بخشیدیم! منشی دکتر هم میگفت تقریبا 2-3 هفته است که اینجوری شلوغ شده و قبلش یه چیزی تو مایه های سماق مکیدن بودند؛ که این نشون میده در این زمان مدیکالهای بیشتری داره صادر میشه. بگذریم، معاینات اولیه و آزمایشهای لازم در همان روز انجام شد و خوشبختانه مشکلی نبود. ضمنا خانوم دکتر بسیار خوشرو و خوش برخورد بود. دیروز هم از مطب اعلام کردند که فرمهای ما ارسال شده و شماره پیگیری دادند. دیگه مینشینیم به امید اینکه مشکلی نباشه و ویزا صادر بشه. هنوز دقیق تصمیم نگرفتم که چه زمانی وسائل رو قیمت بگذاریم و مابقی کارها که یعنی داریم شال و کلاه میکنیم. گفتم شاید انتظار برای ویزا 3-4 ماه طول بکشه و اگه اون کارها رو بکنیم ممکنه بخوره تو ذوقمون. در مورد محل کارم هم که قصه زیاده و واردش نشم بهتره.
دوست بسیار خوب وبلاگی، یعنی بیگانه عزیز هم پس فردا میره کانادا که براش از صمیم قلب آرزوی موفقیت میکنم.

۱۷ نظر:

  1. مهدی جان به سللامتی پس منتظر ویزا هستید. جدیدا که ویزاها رو زود میدن فکر نکنم ۳-۴ ماه طول بکشه. تا اونجایی که می تونید یه سرس از کارها رو بکنید که وقتی ویزا اومد کلی کار نداشته باشید.

    پاسخحذف
  2. درسته بیگانه جان. باید یک سری کارها رو انجام بدیم

    پاسخحذف
  3. سلام آقا مهدی
    با بیگانه جون موافقم. اومدن ویزاها خیلی طولی نمیکشه. ما که یه 50 روزی بعد از مدیکال پاس ریکوئست شدیم. ولی الان یک ماهه منتظر برگشتن پاسپورتهامنویم که با پست فرستادیم سوریه. اگر برای رفتن عجله دارید، توصیه میکنم شخصا برید پاسهاتون رو بگیرید و از همین الان هم برای سفر آماده شید. آینده خوبی را براتون آرزو دارم.
    با اجازه لینکتون کردم.

    پاسخحذف
  4. تبریک میگم امیدوارم زود ویزاتون بیاد.

    پاسخحذف
  5. مهدی عزیز برات بهترین آرزوها را میکنم !! راستی من همیشه وقتی میخوام ببینم که دلار کانادا در ایران چند شده به وبلاگت سر میزنم !!! به قول اینجایی ها : keep it up

    پاسخحذف
  6. سلام ونکوور عزیز،
    بله. احتمالا خودم میرم یا به یکی وکالت میدم. امیدوارم شما هم زودتر ویزا رو بگیرید و خیالتون راحت بشه

    پاسخحذف
  7. ممنون کارنو جان، واقعا خوشحالم از اینکه به هدفتون رسیدید

    پاسخحذف
  8. باران جان، یک تئوری اقتصادی تو ایران هست که میگه ارزش واقعی دلار در ایران بیش از 2000 تومنه و دولت مجبوره به این قیمت تن بده، به خصوص حالا که میخواد طرح هدفمند کردن سوبسید رو اجرا کنه و باید دلار رو به تومان تبدیل کنه که به همه سوبسید نقدی برسه. من به این تئوری معتقدم و باید هر روز مانیتور کنم که یکهویی این اتفاق نیفته. در ضمن واقعا همیشه لطف داری و ممنون.

    پاسخحذف
  9. سلام مهدي عزيز خدا رو شكر كه اين خان هم به سلامتي گذشت و وارد خان هفتم انتظار ويزا شديد.ديگه چيزي نمونده فكر كنم ما و شما و امير با هم پاس ريكوئست بشيم.راستي دكترامون يكي نيست.مال ما مرد بود.
    من 8 روز از استعفام گذشته و بايد تا اخر ما بيام سر كار.مشغول انتقال داده هستم:))

    پاسخحذف
  10. نیلوفر عزیز، موفق باشی. امیدوارم پاس ریکوئست زودتر بیاد.

    پاسخحذف
  11. مهدی عزیز ، مدتیه این وبلاگ را می خونم بدون هیچ پیش زمینه ای از نویسنده. مثل بقیه که نمی شناسمشون. همانطور که می دونی من برای کبک اقدام نکردم ولی این وبلاگ هم حال و هوای رفتن داره، مثل بقیه.
    خیلی خوشحال شدم. بهت تبریک مفصل میگم دوست قدیمی.
    خیلی مخلصیم. سلام مفصل برسون. می بینمتون

    پاسخحذف
  12. سلام ، بی تعارف فرانسه ام خیلی بده ، اونجا که کار میکنم همه انگلیسی حرف میزنن. البته اصل ماجرا اینه که دونستن روسی و روابط عمومی همسرم این کارو برام پیدا کرد.

    پاسخحذف
  13. آرمین خان، خیلی مخلصیم. امیدوارم کار شما هم زودتر درست بشه

    پاسخحذف
  14. کارنو جان، به هر حال خیلی خوشحالم

    پاسخحذف
  15. من س نوری، عضو رسمی جامعه متخصصین مهاجرت به کانادا و مشاور ارشد سازمان مهاجرت خورشید کانادا با کمال میل برای همکاری، پاسخ به سئوالات دوستان و تقبل وکالت متقاضیان در همه امور مهاجرت و شهروندی به کشور کانادا آمادگی دارم:

    با من میتوانید مستقیماً از تهران با شماره 82807880 و یا 0014162210632 تماس بگیرید.

    www.khorshid.ca نیز برای ارائه اطلاعات به شما عزیزان در دسترس میباشد.

    مشورت با ما قبل از عقد قرارداد با هر گروه یا شخص ثالث به نفع شماست

    پاسخحذف