۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

محض اطلاع- رکوردزنی دلار در بازار ارز تهران

به نقل از تابناک و خبرگزاری مهر:
قیمت دلار امروز چهارشنبه در بازار ارز تهران به 1034 تومان رسید تا رکورد جدیدی در این خصوص به ثبت برسد.
به گزارش خبرنگار مهر، از ابتدای سالجاری تاکنون بازار ارز تهران تحت تاثیر افزایش تدریجی قیمت دلار و کاهش تدریجی یورو بوده است.
قیمت دلار که ابتدای سالجاری حول و حوش 1000 تومان بود، تا امروز صبح در بازار ارز تهران به 1034 تومان رسیده است و فعالان بازار ارز پیش بینی می کنند قیمت دلار به زودی از مرز 1050 تومان هم عبور خواهد کرد.
در این میان، قیمت یورو نیز پیوسته در سالجاری در حال کاهش بوده به طوری که قیمت آن از حدود 1350 تومان ابتدای سال به 1310 تومان در حال حاضر ( صبح چهارشنبه ) رسیده است.
شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت گفته است: نوساناتی که در روزهای اخیر در بازار ارز مشاهده می شود، نیازی به مداخله دولت ندارد.
وی با بیان اینکه نرخ ارز جریانی سینوسی دارد و هم اکنون در دامنه است، مطرح کرده است: به طور قطع بانک مرکزی از بازار ارز مراقبت خواهد کرد.
البته قیمت طلا و انواع سکه نیز در سالجاری روند صعودی داشته است، ضمن اینکه به دنبال تشدید نگرانی ها از بحران مالی منطقه یورو، قیمت جهانی طلا با برجای گذاشتن رکوردی جدید به بیش از 1230 دلار در هر اونس رسیده است.

۶ نظر:

  1. دلار کانادا هم همینطوری هی قیمتش میره بالا! شانس ماست دیگه

    پاسخحذف
  2. برای وطنی خواندم که سالهاست درفش کاویانش بر زمین مانده است[ناراحت]

    پاسخحذف
  3. بیگانه جان، امروز شد 1050 تومن. تازه خیلی از صرافیها هم اصلا نمیفروشند.

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز این وبلاگ مهاجرتی ماست خوشحال می شم در گروه دوستانتون قرار بگیریم . با اجازه شما رو به جمع دوستانم دعوت کردم . nsdarya.blogspot.com

    پاسخحذف
  5. دوستان

    هر كي ماني اردر مي خواد بياد تو وبلاگ من بهم بگه

    پاسخحذف
  6. نرگس خانم، خوش اومدین. در فرصت مناسب وبلاگتون رو اضافه میکنم

    پاسخحذف