۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۸, شنبه

عذرخواهی و آپدیت وضعیت!

من یک عذرخواهی به دوستان بدهکارم به خاطر اینکه این چندوقت نتونستم به موقع کامنتها رو جواب بدم و حتی گاهی نتونستم زود تایید کنم. دلیلش هم ساده است: در ساعتهای زیادی از روز به طرز عجیبی، سایت blogspot ف.ی.ل.ت.ر میشود و در بسیاری ISP ها که کلا ف.ی.ل.ت.ر است و گذشتن از سد آن هم خیلی وقت گیر و آزاردهنده است. به هرحال، اگر قصوری بوده معذرت میخوام؛ حالا الان که تونستم راحت وارد بشم، ببینیم چی میشه. امروز به امید خدا مشاورمون میره سوریه که فرمهای مدیکال رو تحویل بگیره؛ یعنی الان ما همچنان منتظر دریافت برگه های مدیکال هستیم و هنوز به دستمون نرسیده. از همین حالا challenge رو در محیط کارم شروع کردم؛ چون همونطور که قبلن گفتم کل شرکت به من وابسته است و اینها هم عین خیالشون نیست که یک فکری بکنند. من هم به فکر بچه هایی هستم که اینجا کار میکنند. خلاصه داستانیه برای خودش.
در این مدت دوستان زیادی کارشون راه افتاده و خیلی خیلی خوشحالم. به قول دوستی، ظاهرا این ماهها، ماههای صدور مدیکال و ویزای Skilled Worker است. آفیسرهای عزیز! بدانید که به موقع به دادمان رسیدید. خیلی ممنون

۲ نظر:

  1. سلام

    بگذرد این روزگار تلختر از زهر
    بار دگر زندگی چون شکر آید

    چندتا پست رو پشت هم خوندم و متوجه شدم گلی مثل شما ، حیفه اینجا بمونه و جلوی رشدش گرفته بشه .
    اینجا برای شما سقفش کوتاهه و شما اگه بری ،افقهای دیدت عوض میشه و به اهداف بلندتری هم فکر خواهی کرد.
    ولی اینکه تکلیف بچه هایی که میمونند ، چی میشه و جامعه ای که آدمای زرنگش مهاجرت میکنند چه آینده ای در انتظارشه ، سوالیه که ذهنم رو مشغول کرده .
    بنظر شما چیکار میشه کرد؟

    پاسخحذف
  2. محمد جان، شاید ما اشتباه میکنیم اما نگاه من جهان وطنی است و به دهکده جهانی اعتقاد دارم. ضمن آنکه اگرچه در جوانی نگاهم تفاوت داشت اما حالا در 33 سالگی نگاهم به فرهنگ و جامعه، فرامرزی است. من مطمئنم که در یک مکان دیگر، تاثیر بیشتری بر کل دنیا خواهم داشت. تاثیر من و امثال من، بر جامعه ایران هم قابل مشاهده خواهد بود و چه بسا این تاثیر بیشتر از آن باشد که بخواهیم در اینجا دور باطل بزنیم.
    موفق باشی

    پاسخحذف