۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

خبر خوب

بله خوب معلومه که خبر خوب چی میتونه باشه. مشاورمون چند دقیقه قبل به همسرم اطلاع داد که ایمیل آماده بودن مدیکالمون رسیده. انگار به مغزم آمپول بی حسی زدند. هنوز نشستم پشت میزم و بر خلاف انتظار از خوشحالی نچسبیدم به سقف! نکته خوب ماجرا هم اینه که مشاور عزیز گفت که خودش داره میره سوریه و مدیکال چند نفر از جمله ما رو میتونه بگیره و با خودش بیاره. البته 10 روز دیگه میخواد بره که حالا باید شنبه بریم پیشش بگیم نکنه اونها تحویل پست بدن. به هرحال، این هم از خبر خوب ما. همسرم خیلی خیلی خوشحاله و از چهره اش میشه فهمید که انتظار زیادی برای مدیکال کشیده. لحظه های سختی داشتیم و طبق قرارمون سعی میکردیم این سختی انتظار برای بقیه معلوم نباشه و رو اعصاب دیگران نباشیم. حالا وارد خان بعدی مهاجرت شدیم.

۲۲ نظر:

  1. بسلامتی مبارک وقتی شما دوستان پیش کسوت به ویزا نزدیک می شید ما هم انرژی می گیریم . وکلی خوشحال می شم .
    تبریک میگم وبراتون آرزوی خوشبختی وسعادت دارم

    پاسخحذف
  2. خیلی خبر خوشحال کننده ای بود. اسم این ماهها رو باید ماههای مدیکال گذاشت. انگار آفیسرها تو این ماهها زیاد مدیکال صادر می کنن.
    امیدوارم برای بقیه دوستان منتظ هم تو همین چند روز خبر مدیکال بیاد.
    موفق باشید

    پاسخحذف
  3. استاد همیشه شاد باشید ! امیدوارم هرچه سریعتر باقی مراحل هم به موقع طی بشه .

    پاسخحذف
  4. خب من چند روز پیش دعا کردم واسه همین مدیکالتون اومد. تبریک میگم خیلی زیاد.

    پاسخحذف
  5. خيلي تبريك به شما و همسرتون. حسابي خوشحال شدم كه انتظار دوست خوبم بپايان رسيد خان هشتم مانده كه اون هم آغاز زندگي جديد است . موفق باشيد

    پاسخحذف
  6. هههههههههههووووورررررررررااا تبریک!!!!! ویزای ما هم همراه با مدیکال شما اومد :)

    پاسخحذف
  7. سلام مهدي عزيز خيلي خيلي تبريك مي گم و بسيار خوشحال شدم.

    به اميد خير ويزا

    پاسخحذف
  8. سلام
    خیلی خیلی مبارک باشه
    ایشالا تا ویزا تخته گاز برید

    پاسخحذف
  9. از همه دوستان صمیمانه متشکرم. این در کنار هم بودن تو فضای سایبر حداقل برای من لذت خاصی داره.

    پاسخحذف
  10. سلام
    من هم تبريك مي گم . اميدوارم موفق باشيد.

    پاسخحذف
  11. مبارک باشه و امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشید.

    پاسخحذف
  12. سلام.
    خيلي تبريك ميگم. دست راستت سر ما. ايشالا با موفقيت و به سرعت ويزا را دريافت خواهيد كرد.

    پاسخحذف
  13. سلام مهدی عزیز خیلی خوشحال شدم از این خبرت خدا رو شکر این انتظار لعنتی به سر اومد.تو ایمیل می گه که دو تا اپشن گرفتن حضوری یا پیک اپ وجود دره و مشاورتون از دریافت ایمیل 10 روز مهلت داره جواب ایمیلو بده و بگه چیکار می کنه(جضوری می گیره یا پیک اپ با پست می کنه یا اینکه هیپکدونم با پیت عادی بیاد)احتماا مشاور شما رو ایمیل بهشون جواب داده که حضری می ره سوره و می گیره.پس نگران نباش

    پاسخحذف
  14. سلام دوست عزيز

    صميمانه بهتون تبريك ميگم . اميدوارم موفقيت در انتظارتون باشه.
    خيلي خيلي خوشحال شدم.
    ستايش

    پاسخحذف
  15. سلام مهدي عزيز

    خيلي خيلي تبريك مي‌گم

    به اميد خدا به زودي ويزاها در دستتان خواهد بود

    پاينده باشي

    پاسخحذف
  16. سلام دوست عزیز
    خیلی خیلی مبارکه
    ایشالا برید اونجا و موفق باشید.

    پاسخحذف
  17. سلام و تبریک صمیمانه
    از اینکه تملیفتون مشخص شد و انتظارتون رو به اتمام هست خیلی خوشحالم.براتون آرزوی بهترینها رو دارم.

    پاسخحذف
  18. باز هم از همه دوستان که تبریک گفتند تشکر میکنم و خوشحالم که دوستان خوبی در اینترنت دارم.

    پاسخحذف
  19. سلام
    یه سوال داشتم:
    میشه لطف کنید بفرمایید که اون نامه آپدیت مدارک که براتون اومده بود آیا داخلش به پرداخت لندیدگ فی و هزینه چاپ ویزا روی پاسپورت که 30 دلار میشه ، اشاره ای شده بوده و اینکه زمانی که مهلت دارید 60 روزه و این حرفا؟؟؟
    موفق باشید

    پاسخحذف
  20. ببخشيد مي خواستم بدونم شما با چه کدي اقدام کرديد؟

    پاسخحذف
  21. دوستدار ونکوور،
    من چون مشاور/وکیل داشتم عین نامه را ندیدم، اما فکر نکنم چیزی درباره لندینگ فی یا هزینه دیگر گفته باشه.

    پاسخحذف
  22. نرگس عزیز،
    فرمها رو مشاور/وکیل ما پر کرد اما در سی اس کیو نوشته noc 0213

    پاسخحذف