۱۳۸۹ فروردین ۱۱, چهارشنبه

یه خبری شد!

بله، بالاخره یک خبری شد و مشاور ما اعلام کرد که از ما درخواست عدم سوء پیشینه و کپی برابر اصل پاسپورت شده. حالا در این اوضاع هم یک ماموریت خارج از کشور پیش اومده که پاسپورتم رفته برای ویزا و یک هفته ای بهش دسترسی ندارم. البته خوشبختانه امروز رفتم پلیس 10+ و بدون نیاز به پاسپورت، درخواست عدم سوء پیشینه رو قبول کرد. راستش خیلی ذوق نکردم، چون خیلیها بعد از عدم سوء پیشینه هنوز مدیکال نگرفتند؛ اما از طرفی همینکه یک خبری شد خودش خوبه. به هرحال خیلی ممنون جناب آفیسر که سری هم به پرونده ما زدی.

۱۲ نظر:

  1. سلام دوست عزیز،
    مبارکه...! باز از هیچ خبر بهتره که!!!
    بیش از یکسال از فایل نامبر فدرالتون گذشته درسته؟ نمیدونید دلیل اینهمه دیرکرد چی بوده؟

    پاسخحذف
  2. خیلی ممنون سمیرای عزیز،
    از فایل نامبر فدرال ما نزدیک 14 ماه گذشته. با توجه به وضعیت بچه هایی که تقریبا همزمان با من فایل نامبر فدرال داشتند، زمان انتظار ما خیلی عجیب نبوده. در مورد دیرکرد که طبیعتا نمیشه فهمید دلیلش چی بوده و این رو اعلام نمیکنند اما خیلی نوشتیم و نوشتند. میتونه وضع اقتصادی باشه (به نظر من) یا شلوغی بیش از حد به خاطر قانون جدید و ...

    پاسخحذف
  3. مهدی جان بهت تبریک می گم امیدوارم کارت در مسیر صحیح قرار بگیره نه مثل ما که مرحله به مرحله ازمون مدارک جدید رو خواستن

    پاسخحذف
  4. مهدي جان خيلي خوشحال شدم.حداقل اسنو نشون مي ده كه پرونده به جريان افتاده و در دست بررسي يه.اميدوارم خيلي زود مديكالتون هم بياد.
    موفق باشي

    پاسخحذف
  5. مهدی جان تبریک میگم. خیلی خوشحال شدمممممممم
    معلومه که خوبه وقتی فقط عدم سوء پیشینه می خوان و مدرک دیگه ای نمی خوان بعدش مدیکال رو سریع می فرستن. معمولا اینجوریه
    بازم تبریکککک

    پاسخحذف
  6. سلام مهدي عزيز

    تبريك. خيلي خيلي خوشحال شدم. به اميد خبر مديكال و ويزا.

    پاسخحذف
  7. امیر جان،
    خیلی ممنون. فعلا که فقط میشه گفت پرونده در جریانه. شاید یک سیستم alarm گذاشتند که از یکسال میگذره درخواست آپدیت میکنند

    پاسخحذف
  8. بیگانه جان،
    خیلی ممنون. چه عرض کنم؟ امیدوارم همینطور باشه که شما میگین.

    پاسخحذف
  9. الی عزیز، شما کی میرین؟ تصمیم دارین زود برین یا تو تابستون؟

    پاسخحذف
  10. سلام مهدي عزيز

    من احتمالا" 13 ارديبهشت ميرم. يك سفر يك هفته اي اگر ويزا بدن اروپابعد از اون ميرم مونترال و همون روز ميرم ونكوور.

    پاسخحذف
  11. عالیه الی عزیز،
    با توجه به اینکه زمینه کارمون یکیه امیدوارم بتونیم اونطرف همدیگه رو ببینیم

    پاسخحذف
  12. مهدي عزيز
    خيلي خوشحالم كه دوستاني مثل شما دارم. اميدوارم همه به زودي زود همديگه رو اونجا ببينيم و هميشه كمك هم باشيم.

    پاسخحذف