۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

سال 88 رو به اتمام است

دیگه سال 88 داره تموم میشه. داشتم یک نگاهی به نوشته هام در این وبلاگ می انداختم، دیدم عجب دل خجسته ای داشتم. مثلا تو تابستون! نوشتم که "عجب حکایتی شده. میخوایم یه گونی برنج بخریم میگیم بذار ببینیم چی میشه!" به عبارتی تو تابستون منتظر مدیکال بودم! قیافه آفیسر رو تصور میکنم موقعی که اون نوشته رو بخونه و کلی به ریشم بخنده! اما حالا گذشت و توفیق این رو پیدا کردیم که حداقل یک سال دیگر! نوروز دوست داشتنی را در ایران تجربه کنیم. اصلا دیروز با خوشحالی و روحیه بالا، خونه تکونی باحالی کردیم که اثراتش هنوز روی کت و کولم مونده. حالا تو نوروز این منم که از ته دل میخندم جناب آفیسر.

۸ نظر:

  1. سلام
    ای بابا ما فکر میکردیم نوروز 87 تو کانادا هستیم... امسال نوروز 89 هم اومد و مدیکال نیومده... اداره مهاجرت حسابی داره حل میده و به ریشمون میخنده... فکر کنم پرونده ما او زیر میز افتاده و حالا حالا ها مدیکال خبری نیست!!

    پاسخحذف
  2. سلام مهدي عزيز

    من فردا (دوشنبه) دارم ميرم سوريه براي دريافت ويزا. به اميد خبراي خوب براي همه و اميدوارم به زودي خبراي خوب بگيريد.

    پاسخحذف
  3. پیمان جان،
    امیدوارم یک تکونی بخورند و کار ما رو راه بیندازند

    پاسخحذف
  4. الی عزیز،
    از صمیم قلب خوشحال شدم. خیلی کار خوبی میکنی که خودت میری که ویزا بگیری. برای ما هم به موقع خبری میشه. ممنون که به فکر ما بودی

    پاسخحذف
  5. مهدی جان کاملا حس و حال رو درک میکنم. اصلا وقتی میام تو وبلاگ تو و نیلوفر احساس عذاب وجدان میکنم. آخه چرا این لعنتی ها اینقدر آدمو منتظر میزارن. از ته دلم آروزو میکنم که توی عید مدیکالتون بیاد. اصلا مطمئنم تو عید مدیکال شما و نیلوفر جون میاد. حالا ببینید. اگه اومد چی شیرینی میدین؟‌شام خوبه؟

    پاسخحذف
  6. بیگانه عزیز،
    از پشت همین مانیتور، احساس و انرژی مثبتی که دادی رو حس میکنم. خیلی خیلی خوشحالم کردی اما عذاب وجدان برای چی؟ امیدوارم یک روز ببینمتون، چه اینجا و چه اونجا. البته اونجا باشه بهتره! شام هم میدیم. باز هم خیلی ممنون

    پاسخحذف
  7. سلام آقا مهدي.
    چاره اي نيست ديگه زندگي جريان داره. من هم از تابستون منتظر مديكال بودم. دلم نمياد چيز تازه اي براي خونه بخرم. ديروز هم حسابي خونه تكاني كرديم. با اين آرزو كه سال ديگه اين موقع كانادا باشيم. ولي به جون خودم اگر اينطور نشه دلم را به دريا مي زنم و عيد سال ديگه تمام زندگيم را نو مي كنم.

    پاسخحذف
  8. ساحل عزیز،
    آره دیگه. اگه بخواد انقدر طول بکشه باید یه کاری کرد

    پاسخحذف