۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

چند نکته

- خوشبختانه یا متاسفانه مطلب قبلی که درباره ی اشکالات سیستم جدید مهاجرتی کانادا با عنوان "نگاه سیستماتیک" نوشته بودم با پست امیر عزیز که با دقت و وسواس مطالبش رو مینویسه تایید شد. ایشان به خوبی اشاره کرده که سیستم جدید، یک بازی "باخت-باخت" راه انداخته و به عبارتی هیچکس از آن راضی نیست. از طرفی، گروهی اعلام میکنند که اگر امکان بررسی سریع بوده پس چرا برخی 5-6 سال در صف هستند؟ و از سوی دیگر، گروهی معترضند که چرا وعده رسیدگی 1 ساله انجام نشده. به هرحال، من به عنوان یک آدم مستقل و کسی که منافع یا مضراتی در سیستم جدید فدرال ندارد آن را نوشته بودم که با اعتراض برخی مواجه شده بود. باز هم امیدوارم حالا که خودشان به اشکالات سیستم پی برده اند فکری بکنند.
- باز همانطور که امیر عزیز نوشته بود، انگار روند رسیدگی به پرونده ی امثال ما از اول مارس سریعتر شده و خبر بسیار خوشحال کننده آنکه دوست گرامی نادیده ام، نویسنده ی وبلاگ یادداشتهای یک بیگانه فرمهای مدیکال رو دریافت کرده. البته آقا مجید هم که قبلا خبری از پرونده اش شده بود (درخواست عدم سوء پیشینه) هم دریافت مدیکالش رو اعلام کرده. سیمین خانم هم همینطور.

۱۱ نظر:

  1. مهدي جان پستهاي باحالي مينويسي ولي خودتو خيلي با اين مسايل دير آمدن مديكالت درگير نكن همين روزها مياد وانشاالله اول تابستون توي پرواز همديگرو مبينيم.

    پاسخحذف
  2. سلام خسته نباشيد من سيمين هستم و از طريق ايميل حاضر شدن مديكال را خبر دادند الان هم نميدانم ايا ارسال كرده اند و يا ارسال خواهند كرد.ايا شما اطلاع داريد اگر ارسال كرده باشند چند روز ديگر بدستم خواهد رسيد و اگر ارسال نكرده باشند چند روز ديگر ارسال خواهد شد؟

    پاسخحذف
  3. مهدی جان واقعا امیدوارم مدیکالتون همین روزا بیاد. همراه با مدیکال من برای وکیلمون ۴ تا مدیکال دیگه هم اومده

    پاسخحذف
  4. salam. Man ham ye khanandeye weblogetoon hastam ke az zamane dariafte file number karemoon 8 mah tool keshid va vizamoon dirooz sader shod.

    پاسخحذف
  5. مجید جان، خیلی ممنون. راستش دیگه خیلی به مدیکال فکر نمیکنم، به خصوص که دوست دارم جام جهانی فوتبال رو همینجا مفت و مجانی ببینم!

    پاسخحذف
  6. سیمین عزیز، همانطور که میدونی بهترین منبع برای کسب این اطلاعات، وبلاگ نلی و باسی است. من چیزی بیش از اطلاعاتی که در آنجا هست نمیدونم. نمونه ای که خودم خاطرم هست خانم الی بود که وکیلش با ما یکی بود و 50 روز! بعد از ایمیل، مدیکالش رسید. امیدوارم که مدیکالتون زودتر برسه. به قول دوستان، ما فقط وقتی خیالمون راحت راحت میشه که هواپیما بشینه تو مونترال!

    پاسخحذف
  7. ناشناس اول، خیلی ممنون.
    ناشناس دوم، خیلی تبریک میگم.

    پاسخحذف
  8. بیگانه جان،
    خیلی ممنون. اما هنوز برای من جای تعجبه که هیچ ایمیلی، چیزی قبلش برای وکیلتون نیومده. شما گفتین وضع اونهایی که وکیل دارند اینجوریه اما الی عزیز (که وکیلش با ما یکی بود) و خیلیهای دیگر که وکیل داشتند اول با ایمیل خبردار شدند. البته شاید هم این جزئیات، بی اهمیت باشه و چه فرقی میکنه که ایمیل بیاد یا نیاد. به هرحال، امیدوارم که ویزاتون رو هم زودتر بگیرید و از بلاتکلیفی در بیاین.

    پاسخحذف
  9. سلام
    اولين باره كه به وبلاگتون ميام و متوجه شدم كه مي تونم جواب خيلي از سوالات مهاجرتيمو اينجا بگيرم.
    با اجازه و افتخار لينكتون مي كنم .

    پاسخحذف
  10. سارای عزیز، شما لطف دارین.

    پاسخحذف