۱۳۸۸ آبان ۹, شنبه

سالگرد

با تقویم خورشیدی امروز و با تقویم میلادی دیروز سالگرد مصاحبه ما در سوریه بود. خدا بگم این مشاور ما رو چیکار نکنه که اگر یک تاخیر سه ماهه در ارسال مدارک فدرال ایجاد نکرده بود تا امروز به احتمال زیاد تکلیفمون معلوم شده بود. بعضی ها میگن که اینجوری بهتر شد چون وضعیت کاری در کانادا به خاطر شرایط رکود اقتصادی مناسب نیست؛ اما من میگم بهتره آدم مختار باشه و خودش بتونه برای خودش تصمیم بگیره و مسوولیت تصمیمش رو قبول کنه. یعنی توفیق اجباری خیلی به من نمیچسبه؛ حق انتخاب و آزادی یک چیز دیگه است. موفقیت در این شرایطه که ارزش داره. حالا نمیخوام تو این وبلاگ خیلی فلسفی سخنرانی کنم. فقط میخواستم بگم امروز به روایتی سالگرد یک روز سرنوشت ساز بود.

۷ نظر:

  1. سلام مهدي عزيز.سالگرد مصاحبتون مبارك باشه.به اميد اومدن مديكال شما

    پاسخحذف
  2. ممنون. در مورد مدیکال، نوبتی هم که باشه نوبت شماست اما من معتقدم باید به سال 2010 فکر کنیم. سوابق هم نشون میده که فصل صدور مدیکال 6 ماه اول ساله!

    پاسخحذف
  3. سلام مهدی جان از سالگرد مصاحبه ما که یه ماه و چبد روزه که گذشته و هنوز خبری نیست. نه من امید دارم که توی همین امسال مدیکالامون میاد. :)

    پاسخحذف
  4. سلام
    والا ما هرچی کشیدیم از دست این وکیلمون بود.امیدوارم هرچه زودتر مدیکالتون بیاد.

    پاسخحذف
  5. مهدي جان سلام
    نكته خيلي خوبي بود وبه درددل تمام كساني اشاره كردي كه مشاور داشته اند وما هم يكشون .در وبلاگ (از ايران تا كانادا)پست جديدش به طور كامل به اين موضوع مشاوران كه فقط كار پستچي را انجام ميدهند پرداخته وبه همه كساني كه ميخواهند تازه اقدام كنند نصيحت كرده كه خودشون كاراشون را انجام بدند وكلي سايت مرتبط معرفي كرده(خير ببينه).
    اما سالگرد مصاحبه تون مباركه اينطور كه معلومه همه قبل از مديكال بايد چشن سالروز مصاحبه بگيره ولي از خدا ميخوام اين چشن براي فايل نامبر ها نباشه
    موفق باشي ومديكال ها زودتر برسه انشاالله
    مجيد

    پاسخحذف
  6. بیگانه جان،
    من معتقدم که برای خودم در سال 2009 خبری نخواهد شد. اما برای شما امیدوارم که خبرهای خوشی بشنوم.

    پاسخحذف
  7. سارا خانوم،
    ناگفته نماند با چیزهایی که من از وکلا شنیدم باز هم گلی به گوشه جمال وکیل خودمون!

    پاسخحذف