۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

دریافت ویزا

به لطف زحمتهای نیلوفر عزیز، پاسپورت ما هم به ویزای کانادا مزین شد. قبل از هر چیز، یک دنیا از ایشون تشکر میکنم و خدا رو شکر میکنم که فرصت آشنایی با این دوست عزیز رو فراهم کرد. حالا قدر اینترنت رو هم بیشتر میدونم که شبکه آدمها رو چقدر بزرگ میکنه. حقیقت اینه که با دریافت ویزا خیالم خیلی راحت تر شده و فکر کنم تا الان 10 باری ویزاها رو نگاه کردم و بررسی کردم. بابا کم که نیست! حدود 3 سال و خورده ای زحمت کشیدیم و صبوری کردیم. قبلن گفتم که انگیزه های من برای رفتن، بسیار زیاده و علیرغم نکات منفی که در چند وقت اخیر، بسیاری از دوستان در مورد کانادا گفتند با برنامه مشخصی به آنجا میروم. البته در هر برنامه ای تولرانس خطا در نظر گرفته میشود اما به موفقیت برنامه هایم ایمان دارم.

۱۶ نظر:

  1. خیلی تبریک میگم. موفق باشید

    پاسخحذف
  2. تبریک میگم مهدی خان، امیدوارم سفری خوش و زندگی خوبی رو در پیش داشته باشید.

    پاسخحذف
  3. تبریک می گم. دیگه انتظارتون تموم شد و زندگی جدیدتون شروع میشه! امیدوارم موفق باشید.

    پاسخحذف
  4. مهدی جان پرسیده بودم قصد دارید برید کجا؟ کدوم شهر رو انتخاب کردید برای زندگی؟

    پاسخحذف
  5. تبریک می گم و براتون آرزوی موفقیت می کنم.

    پاسخحذف
  6. سلام چه خوب که نتیجه زحماتتونو می گیرید . ما تازه اول راهیم با اجازه و افتخار لینکتون می کنم . موفق باشید

    پاسخحذف
  7. سلام مهدی عزیز

    تبریک می گم به امید خبرای موفقیت بیشتر شما.

    اگر از تجربیات نمی نویسم برای اینکه دوست دارم وقتی همه چیز روبه راه باشه بنویسم. به همسر گرامی هم تبریک بگین.

    پاسخحذف
  8. از همه دوستان تشکر میکنم و برای همگی آرزوی موفقیت دارم.
    بیگانه جان، ما در ابتدای کار در تورنتو مستقر میشیم اما پس از گذروندن دوره های حرفه ای تخصصی، تصمیم دارم روی یک موضوع خاص، در چند شهر رزومه بفرستم و بعدش ببینم کجا کار خوب پیدا میکنم

    پاسخحذف
  9. سلام
    من هم براي ويزا تبريك مي گم و اميدوارم زندگي جديد و خوبي را شروع كنيد.

    پاسخحذف
  10. سلام....
    به سلامتي....
    مباركه خيلي زياد...
    ايششاللا كه باقي قضايا هم خوب و باب ميل پيش بره...
    موفق باشيد...
    بازم تبريكككك

    پاسخحذف
  11. سلام
    اميدوارم مبارك باشه و به سلامتي در كانادا مستقر بشين. ممكن است بپرسم از زماني كه فايل نامبر فدرالتون آومد تا دريافت مديكال چند ماه طول كشيد؟

    موفق باشين
    ستايش

    پاسخحذف
  12. سلام
    مبارك باشه. اميدوارم كه موفق باشين.دو تا سوال داشتم
    1-زمانيكه ويزاهاتونو مي گيرين همراه بابرگه هاي لندينگ و CSQ هست يا نه .و زمان ورود به فرودگاه بايد برگه هاي CSQ رو همراه با لندينگ به آفيسر داد؟2- آيابايد بليط دو طرفه براي كانادا تهيه كرد و امكان بليط يك طرفه براي ويزاي اقامت براي كساني هست كه PR داشته باشن، آيا درسته؟
    با تشكر-رامتين

    پاسخحذف
  13. سلام دوست خوبم
    خیلی خیلی بهتون تبریک میگم.امیدوارم همه چی به خوبی پیش بره و به سلامتی به کانادا برید.من اعتقاد دارم که اگر با برنامه ریزی وارد کانادا شید حتمإ موفق خواهید بود.شک نداشته باشید.
    به امید پیروزی

    پاسخحذف
  14. تورنتو اومدین به ما هم سر بزنین :) کمکی چیزی شاید از دستمون بر بیاد.

    پاسخحذف