۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

Open All in Tabs

چرا تصمیم گرفتیم خاطراتمون رو بنویسیم؟ یکی از کارهایی که هر روز انجام میدم اینه که فایرفاکسم رو باز میکنم و بوک مارک مربوط به کبک رو پیدا میکنم و گزینه‌ی open all in tabs رو انتخاب می‌کنم. بیشتر صفحه های این بوک مارک، وبلاگهایی هستند که درباره‌ی تجربه ها، خاطرات، لحظه های خوب و یا گاهی ناراحت کننده از پروسه‌ی مهاجرت به کانادا نوشتند. حقیقت اینه که این نوشته‌ها خیلی به ما کمک کردند. ضمن اطلاعات مفیدی که این وبلاگها میدن؛ از همه بهتر این حس خوبیه که بدونی خیلیها تجربه و لحظات مشابه و مشترکی داشتند. اطلاعات تئوریک، هیچ وقت جای تجربیات عملی رو نمیگیره و این دو تا مکمل هم هستند. اغراق نمیکنم که به خصوص در مورد مصاحبه، با خوندن هر مطلب چیز تازه ای یاد میگرفتیم و این مطالب، اعتماد به نفس رو که یک پارامتر کلیدی در مصاحبه هست رو افزایش میداد. الان خوشبختانه تعداد وبلاگهایی که درباره این تجربه نوشتند نسبت به زمان مصاحبه ما بیشتر هم شده که جای خوشحالی داره. به هرحال؛ در این وبلاگ دو نفره قراره من و همسرم از چیزهایی که از آغاز پروسه ی مهاجرت یادمون مونده بنویسیم. ممکنه یک چیزهای تکراری بنویسیم یا نگاهمون به یک مساله فرق داشته باشه که فکر میکنم خیلی کمک کنه به همون ماجرای تجربیات متنوع که قبلن گفتم. نهایتا امیدوارم که این وبلاگ هم کمکی باشه به افرادی که قصد مهاجرت دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر