۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

آخرین پست وبلاگ

دوستان عزیز،
هدف از نوشتن در این وبلاگ، ثبت خاطرات و لحظات تلخ و شیرین تا پیش از رسیدن به کانادا بود. حقیقت این است که مرحله جدید، به کلی متفاوت از دورانی است که در ایران سپری میکردیم. این وبلاگ و بسیاری وبلاگهای دیگر، سعی داشتند اطلاعاتی را در مورد نحوه مهاجرت به کانادا و مشکلات و دغدغه ها به کسانی که تازه اقدام میکنند ارائه دهند.
اگر این وبلاگ را میخواستم ادامه دهم باید درباره نحوه زندگی و مشکلات و خوبیهای زندگی در اینجا مینوشتم که به نظرم با هدفی که از ابتدا در ذهن داشتم متفاوت است و حداقل به این وبلاگ نمیخورد.
به همین دلیل تصمیم گرفتم این وبلاگ را خاتمه دهم. از همه دوستان که همراه این وبلاگ بودند بسیار سپاسگزارم. موفق باشید
خدا نگهدار

۴ نظر:

  1. حيف شد دوست من . ايکاش زنده نگه مي داشتي وبلاگتو . من هم شروع کردم به نوشتن تجربياتم در راه مهاجرت بعد از مدتي ديدم خيلي ها مفيد تر از من مي نويسند . اين بود که وبلاگم رو تغيير دادم . هم مطالب علمي ترجمه کردم گذاشتم نا به زبانم کمک کنه و هم فايل ها ناياب براي دانلود گذاشتم و هم شايد يه رزومه بشه در آينده تو کانادا شايد.. تجديد نطر کن دوست من وبلاگ زياده وبلاگ خوب کمه

    پاسخحذف
  2. موفق باشید و براتون آرزوی روزهای خوشی را دارم . بدرود

    پاسخحذف
  3. مهدی جان امیدوارم که موفق باشی. سلام برسون. امیدوارم که به زودی ببینمت. البته اگر این انتظار کشنده تمام بشه.

    پاسخحذف
  4. هوی.. مگه نشنیدی دیگران کاشتند وما خوردیم ما بکاریم تا دیگران بخورند .اینقدر از وبلاگ بقیه محاجران خواندی حالا که نوبت نوشتن شما شده است کر کره رو میکشید پایین!!

    پاسخحذف